Jak możemy Ci pomóc?
Problemy techniczne
  • Mam już konto na hebe.pl, ale nie mogę się zalogować

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login, adres e-mail lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę się zarejestrować

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło
    Mail z resetem hasła zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do konta Hebe. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM. W przypadku braku takiej wiadomości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
  • Status zamówienia zmienił się na „wysłane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - 22 206 54 00. Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00. W niedzielę i święta od 10:00 do 16:00. Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów. Live Chat: od poniedziałku do niedzieli od 7:00 do 23:00

  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - 22 206 54 00. Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00. W niedzielę i święta od 10:00 do 16:00. Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów. Live Chat: od poniedziałku do niedzieli od 7:00 do 23:00
  • Mam problemy z płatnością za zamówienie

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciagu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta

  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia

    Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta