Jak możemy Ci pomóc?
Zwroty i wymiana
  • W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty zakupione na hebe.pl i aplikacji?

    Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Do przesyłki dołączony jest wzór formularza odstąpienia od umowy. Należy go wypełnić i odesłać zgodnie z instrukcją na adres do korespondencji podany w formularzu lub oddać zamówienie (wraz z formularzem zwrotu) w dowolnym sklepie stacjonarnym hebe

  • Czy mogę otrzymać zwrot gotówki za zakupy online w sklepie stacjonarnym hebe?

    Dokonując zwrotu w sklepie stacjonanrym hebe, otrzymasz zwrot gotówki za produkty zakupione online.

    Nie dotyczy produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto
  • Ile czasu trwa rozpatrzenie zwrotu?

    W przypadku zwrotu, dostaniesz potwierdzenie drogą mailową, jak tylko przesyłka z Twoim zamówieniem dotrze do Naszego magazynu. Następnie w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot środków na Twoje konto

  • Czy produkty mogę zwrócić w innym opakowaniu, niż oryginalne?
    Zwracane produkty muszą być pełnowartościowe i w oryginalnym opakowaniu. Należy również pamiętać o zabezpieczeniu produktów przed ich uszkodzeniem
  • Kto pokrywa koszt zwrotu przesyłki ?

    Klient pokrywa koszt zwrotu przesyłki. Klient ma także możliwość zgłoszenia się do dowolnego sklepu stacjonarnego hebe celem rezygnacji z zakupu produktów z hebe.pl i aplikacji

  • Czy mogę zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie?

    Tak, możesz zwrócić tylko niektóre artykuły składające się na zamówienie

  • Czy mogę wymienić produkt zakupiony online w sklepie stacjonarnym hebe?

    Możesz najpierw zwrócić zakupiony online produkt w sklepie stacjonarnym, dostać od razu zwrot środków w gotówce, a następnie kupić inny, wybrany przez siebie produkt w sklepie stacjonanrym hebe

  • Kto pokrywa koszt zwrotu przesyłki od hebe partnera?
    Klient pokrywa koszt zwrotu przesyłki do hebe partnera
  • Czy mogę zwrócić produkty od hebe partnera w sklepie stacjonarnym?
    Nie, produktów od hebe partnera nie można zwracać w sklepie stacjonarnym hebe
  • W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty zakupione od hebe partnera?
    Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Zwracany produkt wraz z dołączonym wzorem formularza odstąpienia od umowy należy wypełniony odesłać na adres do korespondencji hebe partnera