- Składanie zamówień
- Status zamówienia
- Zmiany w zamówieniu
-
Czy ceny na hebe.pl i w aplikacji są takie same jak w sklepach stacjonarnych hebe?
Czy ceny na hebe.pl i w aplikacji są takie same jak w sklepach stacjonarnych hebe?Ceny produktów na stronie hebe.pl i w aplikacji mogą różnić się od cen produktów w sklepach stacjonarnych hebe. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione na hebe.pl. Ceny produktów w sklepie internetowym mogą różnić się też w zależności od tego, czy jesteś zalogowany na swoim koncie.
-
W jaki sposób dokonać zamówienia na hebe.pl?
W jaki sposób dokonać zamówienia na hebe.pl?
Dodaj produkt do koszyka. W prawym górnym rogu ekranu zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów. Następnie wprowadź dane adresata paczki, wybierz metodę dostawy i płatności. Potwierdź zamówienie
-
Ile sztuk tego samego produktu mogę zamówić w ramach jednego zamówienia?
Ile sztuk tego samego produktu mogę zamówić w ramach jednego zamówienia?
Maksymalnie można zamówić 10 sztuk takiego samego produktu w ciągu doby. Hebe nie prowadzi sprzedaży hurtowej
-
Czy produkty można dodawać do "ulubionych"?
Czy produkty można dodawać do "ulubionych"?
Tak, ale taką możliwość mają tylko Klienci zarejestrowani
-
Czy mogę sprawdzić dostępność wybranych produktów w danym sklepie stacjonarnym hebe?
Czy mogę sprawdzić dostępność wybranych produktów w danym sklepie stacjonarnym hebe?
Obecnie nie ma takiej możliwości, ale już nad tym pracujemy
-
Czy po przerwaniu połączenia, wybrane przeze mnie produkty będą dalej w koszyku?
Czy po przerwaniu połączenia, wybrane przeze mnie produkty będą dalej w koszyku?
Tak, dla zarejestrowanego Klienta koszyk z zakupami widoczny będzie na różnych urządzeniach (komputer, telefon, tablet). Dla Klienta niezarejestrowanego, dokonującego zakupy jako "gość", będzie on widoczny tylko na urządzeniu, za pomocą którego dodano produkty do koszyka
-
Czy produkty, które są oznaczone na stronie jako niedostępne, będą jeszcze w sprzedaży?
Czy produkty, które są oznaczone na stronie jako niedostępne, będą jeszcze w sprzedaży?Dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco uzupełniać stany magazynowe produktów. Możesz dostać od nas informację, gdy Twój ulubiony produkt znów będzie dostępny. Wystarczy, że klikniesz przycisk "Powiadom mnie", w okienku wpiszesz swój adres e-mail, a następnie wybierzesz: "Chcę otrzymać powiadomienie"
-
Czy do zamówienia otrzymam próbki i testery?
Czy do zamówienia otrzymam próbki i testery?
Do zamówień złożonych na hebe.pl i w aplikacji często dodajemy próbki losowo wybranych kosmetyków, jednak ze względów logistycznych, nie możemy tego zagwarantować. Produkty gratisowe są ograniczone i dostępne do wyczerpania zapasów
-
Czy produkty z hebe i od hebe partnera można kupić w jednym zamówieniu?
Czy produkty z hebe i od hebe partnera można kupić w jednym zamówieniu?Tak, produkty z hebe i od hebe partnera można kupić w jednym zamówieniu. Zostana one podzielone na oddzielne paczki, o czym zostaniesz poinformowany po złożeniu zamówienia
-
Czy produkty od hebe partnera są wysyłane przez hebe?
Czy produkty od hebe partnera są wysyłane przez hebe?Nie, produkty są wysyłane bezpośrednio od hebe partnera
-
Czy mogę zmodyfikować dane kontaktowe i adresowe w swoim zamówieniu?
Czy mogę zmodyfikować dane kontaktowe i adresowe w swoim zamówieniu?Nie ma możliwości dokonania modyfikacji adresu i danych kontaktowych po złożeniu zamówienia.
-
Status zamówienia zmienił się na „wysłane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?
Status zamówienia zmienił się na „wysłane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
-
Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli mail nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
-
Z jakiego powodu moje zamówienie mogło zostać anulowane?
Z jakiego powodu moje zamówienie mogło zostać anulowane?Zamówienie mogło zostać anulowane z powodu braku produktu na stanie lub z powodu błędu płatności
-
Moje zamówienie zostało anulowane, ale nie dostałam powiadomienia
Moje zamówienie zostało anulowane, ale nie dostałam powiadomieniaPowiadomienie o anulowaniu zamówienia wysyłamy drogą mailową. Możliwe, że Nasza wiadomość wspadła do folderu Oferty lub SPAM
-
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce „Moje zamówienia”. Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, dostaniesz też informację drogą mailową
-
Czy mogę dokonać zmiany w moim zamówieniu?
Czy mogę dokonać zmiany w moim zamówieniu?
Nie ma możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu
-
Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?
Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?
W celu anulowania, skontaktuj się z Naszym Biurem Obsługi Klienta, gdy zamówienie jest na statusie 01 (status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie lub w aplikacji). Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, nie ma możliwość jego anulowania