- Rejestracja
- KONTO MYHEBE
- Program lojalnościowy
- Problemy techniczne
-
Czy muszę mieć założone konto na hebe.pl i w aplikacji, aby dokonać zakupów?
Czy muszę mieć założone konto na hebe.pl i w aplikacji, aby dokonać zakupów?
Na stronie hebe.pl możesz złożyć zamówienie bez konta.
W aplikacji w celu złożenia zamówienia trzeba mieć założone konto. -
Jakie dane są potrzebne do założenia konta na hebe.pl i w aplikacji?
Jakie dane są potrzebne do założenia konta na hebe.pl i w aplikacji?
Przy rejestracji należy podać:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
Trzeba też ustawić hasło oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin hebe.pl
-
Jakie są korzyści z założenia konta?
Jakie są korzyści z założenia konta?Po zarejestrowaniu otrzymasz bon powitalny w wysokości 10 zł do wykorzystania na kolejne zakupy oraz dostęp do wielu promocji tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Oprócz tego będziesz mieć możliwość dodawania wybranych produktów do "ulubionych" i otrzymywania informacji o dostępności produktów mailowo.
-
Nie mogę się zarejestrować
Nie mogę się zarejestrować
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Jak powiązać moją kartę My Hebe z kontem na hebe.pl i w aplikacji ?
Jak powiązać moją kartę My Hebe z kontem na hebe.pl i w aplikacji ?
Żeby powiązać swoją kartę My Hebe z kontem w sklepie hebe.pl i aplikacji trzeba się zarejestrować podając tego samego emaila, który został podany podczas zakładania karty My Hebe.
-
Jak mogę dołączyć do programu My Hebe?
Jak mogę dołączyć do programu My Hebe?Do My Hebe można dołączyć na dwa sposoby:- poprzez rejestreację na stronie www.hebe.pl- poprzez rejestrację w aplikacji Hebe (Android, iOS)
-
Jak mogę znaleźć swój numer karty My Hebe na stronie?
Jak mogę znaleźć swój numer karty My Hebe na stronie?
Numer karty jest widoczny w nawigacji w zakładce "karta My Hebe".
-
Czy rejestracja na hebe.pl i w aplikacji jest jednoznaczna z założeniem karty My Hebe?
Czy rejestracja na hebe.pl i w aplikacji jest jednoznaczna z założeniem karty My Hebe?
Rejestracja na hebe.pl i w aplikacji jest jednoznaczna z dołączeniem do programu lojalnościowego My Hebe oraz akceptacją Regulaminu Zakupów Internetowych w Hebe oraz Regulaminem Programu Lojalnościowego My Hebe.
-
Co to jest My Hebe i jakie są korzyści z dołączenia do programu?
Co to jest My Hebe i jakie są korzyści z dołączenia do programu?
My Hebe to program lojalnościowy, nagradzający stałych klientów Hebe.
-
W jaki sposób mogę dołączyć do My Hebe?
W jaki sposób mogę dołączyć do My Hebe?
Jeśli posiadasz Kartę Hebe lub masz założone konto na Naszej stronie, to znaczy, że już jesteś w My Hebe!
-
Jak mogę dołączyć do programu lojalnościowego?
Jak mogę dołączyć do programu lojalnościowego?
Do programu lojalnościowego można przystąpić na dwa sposoby:
- Poprzez rejestrację na stronie www.hebe.pl
- Poprzez rejestrację w aplikacji Hebe (Android, iOS)
-
Jakie korzyści otrzymam w programie?
Jakie korzyści otrzymam w programie?
-Personalizowane oferty
-Darmową dostawę od 59zł
-Możliwość zbierania diamentów, za które można uzyskać status My Hebe VIP
-
Co to jest My Hebe VIP i jakie są korzyści ?
Co to jest My Hebe VIP i jakie są korzyści ?
My Hebe VIP, to status który można otrzymać po zakupach z kartą lojalnościową My Hebe:
- Zrób zakupy w Hebe o wartości min. 25zł w jednej transakcji używając Karty My Hebe. Za każde 25zł otrzymasz 1 diament
- Za zebranie 10 diamentów w ciągu 90 dni przyznamy Ci status VIP
- Status VIP będzie ważny przez 90 dni. W tym czasie zbieraj kolejne diamenty, aby przedłużyć status VIP. Ilość diamentów sprawdzisz w aplikacji Hebe oraz po zalogowaniu na stronie w zakładce "My Hebe"
-
Jakie korzyści daje mi My Hebe VIP?
Jakie korzyści daje mi My Hebe VIP?
Status My Hebe VIP gwarantuje:
- Darmową dostawę od 15zł
- Dni ofert tylko dla VIP
- Wcześniejszy dostęp do wybranych promocji
- Voucher o wartości 20zł na Twoje urodziny
- Konsultacje z Ekspertkami Hebe
- Kosmetyczne warsztaty online
- -10% zniżki na produkty Hebe Professional.
-
Mam już konto na hebe.pl i w aplikacji, ale nie mogę się zalogować.
Mam już konto na hebe.pl i w aplikacji, ale nie mogę się zalogować.
Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login, adres e-mail lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Nie mogę się zarejestrować
Nie mogę się zarejestrować
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu do mojego konta?
Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu do mojego konta?
Loginem jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji i nie ma możliwości jego przypomnienia.
-
Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?
Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?
Żeby przypomnieć hasło, należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła
-
Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło
Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasłoMail z resetem hasła zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do konta Hebe. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM. W przypadku braku takiej wiadomości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta