Jak możemy Ci pomóc?
Moje Konto
  • Czy muszę mieć założone konto na hebe.pl i w aplikacji, aby dokonać zakupów?

    Na stronie hebe.pl możesz złożyć zamówienie bez konta.

    W aplikacji w celu złożenia zamówienia trzeba mieć założone konto.

  • Jakie dane są potrzebne do założenia konta na hebe.pl i w aplikacji?

    Przy rejestracji należy podać:

    - Imię i nazwisko

    - Adres e-mail

    - Numer telefonu

    Trzeba też ustawić hasło oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin hebe.pl

  • Jakie są korzyści z założenia konta?
    Po zarejestrowaniu otrzymasz bon powitalny w wysokości 10 zł do wykorzystania na kolejne zakupy oraz dostęp do wielu promocji tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Oprócz tego będziesz mieć możliwość dodawania wybranych produktów do "ulubionych" i otrzymywania informacji o dostępności produktów mailowo.
  • Nie mogę się zarejestrować

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak powiązać moją kartę My Hebe z kontem na hebe.pl i w aplikacji ?

    Żeby powiązać swoją kartę My Hebe z kontem w sklepie hebe.pl i aplikacji trzeba się zarejestrować podając tego samego emaila, który został podany podczas zakładania karty My Hebe.

  • Jak mogę dołączyć do programu My Hebe?
    Do My Hebe można dołączyć na dwa sposoby:

    - poprzez rejestreację na stronie www.hebe.pl

    - poprzez rejestrację w aplikacji Hebe (Android, iOS)

  • Jak mogę znaleźć swój numer karty My Hebe na stronie?

    Numer karty jest widoczny w nawigacji w zakładce "karta My Hebe".

  • Czy rejestracja na hebe.pl i w aplikacji jest jednoznaczna z założeniem karty My Hebe?

    Rejestracja na hebe.pl i w aplikacji jest jednoznaczna z dołączeniem do programu lojalnościowego My Hebe oraz akceptacją Regulaminu Zakupów Internetowych w Hebe oraz Regulaminem Programu Lojalnościowego My Hebe.

  • Co to jest My Hebe i jakie są korzyści z dołączenia do programu?

    My Hebe to program lojalnościowy, nagradzający stałych klientów Hebe.

  • W jaki sposób mogę dołączyć do My Hebe?

    Jeśli posiadasz Kartę Hebe lub masz założone konto na Naszej stronie, to znaczy, że już jesteś w My Hebe! 

  • Jak mogę dołączyć do programu lojalnościowego?

    Do programu lojalnościowego można przystąpić na dwa sposoby: 

    - Poprzez rejestrację na stronie www.hebe.pl

    - Poprzez rejestrację w aplikacji Hebe (Android, iOS)

  • Jakie korzyści otrzymam w programie?

    -Personalizowane oferty

    -Darmową dostawę od 59zł

    -Możliwość zbierania diamentów, za które można uzyskać status My Hebe VIP

  • Co to jest My Hebe VIP i jakie są korzyści ?

    My Hebe VIP, to status który można otrzymać po zakupach z kartą lojalnościową My Hebe: 

    - Zrób zakupy w Hebe o wartości min. 25zł w jednej transakcji używając Karty My Hebe. Za każde 25zł otrzymasz 1 diament

    - Za zebranie 10 diamentów w ciągu 90 dni przyznamy Ci status VIP

    - Status VIP będzie ważny przez 90 dni. W tym czasie zbieraj kolejne diamenty, aby przedłużyć status VIP. Ilość diamentów sprawdzisz w aplikacji Hebe oraz po zalogowaniu na stronie w zakładce "My Hebe" 

  • Jakie korzyści daje mi My Hebe VIP?

    Status My Hebe VIP gwarantuje:  

    - Darmową dostawę od 15zł

    - Dni ofert tylko dla VIP

    - Wcześniejszy dostęp do wybranych promocji

    - Voucher o wartości 20zł na Twoje urodziny

    - Konsultacje z Ekspertkami Hebe

    - Kosmetyczne warsztaty online

    - -10% zniżki na produkty Hebe Professional.

  • Mam już konto na hebe.pl i w aplikacji, ale nie mogę się zalogować.

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login, adres e-mail lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę się zarejestrować

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu do mojego konta?

    Loginem jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji i nie ma możliwości jego przypomnienia.

  • Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?

    Żeby przypomnieć hasło, należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła 

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło
    Mail z resetem hasła zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do konta Hebe. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM. W przypadku braku takiej wiadomości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta