Jak możemy Ci pomóc?
Płatności
  • Jaki jest czas na opłacenie zamówienia?

    Płatność powinna zostać dokonana w terminie 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia

  • Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie produktów od hebe?

    Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać kilka metod płatności:
    - szybki przelew internetowy (PayU),
    - płatność BLIK,
    - płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro),
    - płatność gotówką za pobraniem (u kuriera przy odbiorze zamówień do 499 zł).
    - karta podarunkowa

  • Jaka jest minimalna kwota od której zamówienie na hebe.pl i w aplikacji zostanie zrealziowane?
    Minimalna kwota zamówienia to 15pln
  • Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia składanego na hebe.pl i w aplikacji?

    Do każdego zamówienia z produktami od hebe dołączany jest paragon

  • Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia dla produktów od hebe partnera?

    Tak, otrzymasz rachunek drogą elektroniczną

  • Czy mogę dokonać płatności kartą przedpłaconą?

    Niestety, nie ma możliwości płatności kartą przedpłaconą za zamówienie złożone online

  • Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie z produktami od Hebe Partnera?

    Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać kilka metod płatności:

    - szybki przelew internetowy (PayU),

    - płatność BLIK,

    - płatność PayPo,

    - płatność Twisto,

    - płatność Google Pay,

    - płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro)

  • Zamówienie zostało anulowane i nie mam zwrotu środków na koncie?
    Jeśli zamówienie zostało anulowane, środki w tym przypadku nie były pobrane z karty Kupującego, a jedynie "zablokowane", po czym nastąpiło "zwolnienie blokady środków". Brak zwrotu na swoim koncie należy zweryfikować z PayU
  • Czy jest możliwość wystawienia faktury za zakupy online?

    Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT (dla firm) za dokonane zakupy. Należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia

  • Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w sklepie stacjonarnym hebe?

    Nie ma możliwości otrzymania faktury za zakupy online w sklepie stacjonanrym hebe

  • Czy mogę otrzymać duplikat paragonu/faktury na zakupy online?

    W celu otrzymania duplikatu paragonu/ faktury prosimy o kontakt się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia

    Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Link do płatności jest ważny przez około 2 godziny od rozpoczęcia transakcji (w zależności od banku),  po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe

  • Mam problemy z płatnością za zamówienie.

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciagu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?

    Włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Przejdź do kasy”. Kod automatycznie obniży wartość Twojego zamówienia o odpowiednią kwotę

  • Czy mogę wykorzystać kartę podarunkową przy zakupach online?

    Tak. Przy składaniu zamówienia, w fazie płatności, dostępna jest opcja: "Zapłać kartą podarunkową". Wystarczy wpisać numer karty i PIN

  • Czy mogę wykorzystać powitalny bon podarunkowy przy zakupach online?

    Tak, można użyć powitalnego bonu na hebe.pl i w aplikacji. Bon nie obniża cen produktów od hebe partnera