- Płatności
- Faktury
- Problemy techniczne
- Kody podarunkowe/karty podarunkowe
-
Jaki jest czas na opłacenie zamówienia?
Jaki jest czas na opłacenie zamówienia?
Płatność powinna zostać dokonana w terminie 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia
-
Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie produktów od hebe?
Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie produktów od hebe?
Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać kilka metod płatności:
- szybki przelew internetowy (PayU),
- płatność BLIK,
- płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro),
- płatność gotówką za pobraniem (u kuriera przy odbiorze zamówień do 499 zł).
- karta podarunkowa -
Jaka jest minimalna kwota od której zamówienie na hebe.pl i w aplikacji zostanie zrealziowane?
Jaka jest minimalna kwota od której zamówienie na hebe.pl i w aplikacji zostanie zrealziowane?Minimalna kwota zamówienia to 15pln
-
Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia składanego na hebe.pl i w aplikacji?
Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia składanego na hebe.pl i w aplikacji?
Do każdego zamówienia z produktami od hebe dołączany jest paragon
-
Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia dla produktów od hebe partnera?
Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia dla produktów od hebe partnera?
Tak, otrzymasz rachunek drogą elektroniczną
-
Czy mogę dokonać płatności kartą przedpłaconą?
Czy mogę dokonać płatności kartą przedpłaconą?
Niestety, nie ma możliwości płatności kartą przedpłaconą za zamówienie złożone online
-
Zamówienie zostało anulowane i nie mam zwrotu środków na koncie?
Zamówienie zostało anulowane i nie mam zwrotu środków na koncie?Jeśli zamówienie zostało anulowane, środki w tym przypadku nie były pobrane z karty Kupującego, a jedynie "zablokowane", po czym nastąpiło "zwolnienie blokady środków". Brak zwrotu na swoim koncie należy zweryfikować z PayU
-
Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie z produktami od Hebe Partnera?
Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie z produktami od Hebe Partnera?
Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać kilka metod płatności:
- szybki przelew internetowy (PayU),
- płatność BLIK,
- płatność PayPo,
- płatność Twisto,
- płatność Google Pay,
- płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro)
-
Czy jest możliwość wystawienia faktury za zakupy online?
Czy jest możliwość wystawienia faktury za zakupy online?
Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT (dla firm) za dokonane zakupy. Należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia
-
Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w sklepie stacjonarnym hebe?
Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w sklepie stacjonarnym hebe?
Nie ma możliwości otrzymania faktury za zakupy online w sklepie stacjonanrym hebe
-
Czy mogę otrzymać duplikat paragonu/faktury na zakupy online?
Czy mogę otrzymać duplikat paragonu/faktury na zakupy online?
W celu otrzymania duplikatu paragonu/ faktury prosimy o kontakt się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia
Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia
Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Link do płatności jest ważny przez około 2 godziny od rozpoczęcia transakcji (w zależności od banku), po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe
-
Mam problemy z płatnością za zamówienie.
Mam problemy z płatnością za zamówienie.
Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciagu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?
W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?
Włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Przejdź do kasy”. Kod automatycznie obniży wartość Twojego zamówienia o odpowiednią kwotę
-
Czy mogę wykorzystać powitalny bon podarunkowy przy zakupach online?
Czy mogę wykorzystać powitalny bon podarunkowy przy zakupach online?
Tak, można użyć powitalnego bonu na hebe.pl i w aplikacji. Bon nie obniża cen produktów od hebe partnera
-
Czy mogę wykorzystać kartę podarunkową przy zakupach online?
Czy mogę wykorzystać kartę podarunkową przy zakupach online?
Tak. Przy składaniu zamówienia, w fazie płatności, dostępna jest opcja: "Zapłać kartą podarunkową". Wystarczy wpisać numer karty i PIN