- Produkt kupiony od Hebe Partnera
- Produkt kupiony online
- Produkt kupiony w sklepie stacjonarnym
Zwroty
Produkt kupiony od Hebe Partnera
-
Zwrot kurierem
Zwrot kurierem
-
Produkty od Hebe Partnera są wysyłane bezpośrednio od Niego w oddzielnej paczce. W takim przypadku zwrot należy odesłać bezpośrednio do Hebe Partnera.
Wypełnij formularz. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem otrzymanym od Hebe Partner.Jeśli nie możesz znaleźć formularza od zamówienia, napisz na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00Do wybranego kartonu włóż produkty, które chcesz zwrócić.Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.Pamiętaj, aby włożyć paragon i wypełniony formularz.Te dokumenty są niezbędne, aby Partner mógł dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu środków.Nadaj paczkę na adres podany w formularzu zwrotu od Partnera Hebe.Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00Wyślij przesyłkę na wskazany adres.Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki.Zwrot kwoty otrzymasz w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
Produkt kupiony online-
Zwrot w sklepie stacjonarnym
Zwrot w sklepie stacjonarnym
-
Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera. Nie możemy go przyjąć w sklepie stacjonarnym.
Nie ma możliwości zwrotu produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto w sklepie stacjonarnym. Produkty należy odesłać na adres:
Zwrot/Reklamacja
Hebe Centrum Dystrybucyjne
ul. Przejazdowa 58
05-800 Pruszków
Pozostałe produkty możesz zwrócić w kilku prostych krokach:Chcesz zwrócić produkt? Masz na to 14 dni od odebrania przesyłki.Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem lub pobierz poniżej. -
Wybierz produkty, które chcesz zwrócić. Zapakuj je tak, aby bezpiecznie donieść je do sklepu.Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
-
Pamiętaj, aby zabrać paragon oraz wypełniony formularz.Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.
-
Zanieś produkty do najbliższego sklepu Hebe.Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
-
Kwotę zwrócimy Ci w gotówce - niezależnie od formy płatności.Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
-
Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
-
-
Zwrot kurierem
Zwrot kurierem
-
Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera.
Pozostałe produkty możesz zwrócić w kilku prostych krokach:Chcesz zwrócić produkt? Masz na to 14 dni od odebrania przesyłki.Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem lub pobierz poniżej. -
Do wybranego kartonu włóż produkty, które chcesz zwrócić.Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
-
Pamiętaj, aby włożyć do paczki paragon i wypełniony formularz.Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.
-
Nadaj paczkę na poniższy adres.Zwrot/ReklamacjaHebe Centrum Dystrybucyjneul. Przejazdowa 5805-800 Pruszków
-
Wyślij przesyłkę na wskazany adres.Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki.
-
Zwrot kwoty otrzymasz w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki.Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.
Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00 -
Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
-
Produkt kupiony w sklepie stacjonarnym-
Zwrot w sklepie stacjonarnym
Zwrot w sklepie stacjonarnym
-
Posiadasz 14 dni na zwrot od momentu zawarcia transakcjiDatę zawarcia transakcji znajdziesz na paragonie.Wybierz produkty, które chcesz zwrócić. Zapakuj je tak, aby bezpiecznie donieść je do sklepu.Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.Pamiętaj, aby zabrać ze sobą paragon.Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.Zanieś produkty do najbliższego sklepu Hebe.Masz 14 dni na zwrot od momentu zawarcia transakcji. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutajKwotę zwrócimy w taki sam sposób jakim była dokonywana płatności podczas zakupów:
płatności gotówką- zwrot gotówki
płatność kartą- zwrot na kartę płatniczną
karta podarunkowa- zwrot gotówki lub zwrot na kartę podarunkową
Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera.Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
-
-