Reklamacja na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera.
Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:
Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki. .
Pamiętaj aby zachować wadliwy produkt do czasu rozwiązania reklamacji.
Aby złożyć reklamację online, zgłoś ją do Biura Obsługi Klienta.
Możesz to zrobić kontaktując się poprzez email: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
W zgłoszeniu dołącz wypełniony formularz reklamacyjny
O kolejnych krokach zgłoszenia reklamacyjnego zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta.
Kontakt z naszej strony nastąpi najpóźniej do 14 dni roboczych. Wstrzymaj się do tego czasu z kolejnymi etapami zgłoszenia reklamacyjnego.
Włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Wypełnij powyższy formularz. Dołącz go do przesyłki lub wyślij go e-mailem na adres: pomoc@hebe.pl lub na czacie.
Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację.
Nadaj paczkę na poniższy adres.
Zwrot/Reklamacja
Hebe Centrum Dystrybucyjne
ul. Przejazdowa 58
05-800 Pruszków
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
Kwotę zwrócimy w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność.
Reklamacja na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera. Nie możemy jej przyjąć w sklepie stacjonarnym.
Nie ma możliwości reklamacji produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto w sklepie stacjonarnym. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:
Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji.
Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki.
Zabierz ze sobą wadliwy produkt i dowód zakupu do wybranej drogerii Hebe.
Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
Złóż reklamację w wybranej drogerii Hebe.
Możesz żądać wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.. Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
Produkty od Hebe Partnera są wysyłane bezpośrednio od Niego w oddzielnej paczce. W takim przypadku reklamacje należy zgłosić bezpośrednio do Hebe Partnera.
Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji u Hebe Partnera.
Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki.
Zapoznaj się z Polityką reklamacji Hebe Partnera.
Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
Aby złożyć reklamację, włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
Nadaj paczkę na adres podany w formularzu Hebe Partnera.
O statusie Twojej reklamacji zostaniesz poinformowany poprzez wiadomość email lub telefonicznie.