- Produkt kupiony od Hebe Partnera
- Produkt kupiony online
- Produkt kupiony w sklepie stacjonarnym
Reklamacje
Produkt kupiony od Hebe Partnera
-
Reklamacja u Hebe Partnera
Reklamacja u Hebe Partnera
-
Produkty od Hebe Partnera są wysyłane bezpośrednio od Niego w oddzielnej paczce. W takim przypadku reklamacje należy zgłosić bezpośrednio do Hebe Partnera.
Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji u Hebe Partnera.Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od zakupu produktu.Zapoznaj się z Polityką reklamacji Hebe Partnera.Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00Aby złożyć reklamację, włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.Nadaj paczkę na adres podany w formularzu Hebe Partnera.O statusie Twojej reklamacji zostaniesz poinformowany poprzez wiadomość email lub telefonicznie.Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
-
Produkt kupiony online
-
Reklamacja online
Reklamacja online
-
Reklamacja na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera.
Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od zakupu produktu.Pamiętaj aby zachować wadliwy produkt do czasu rozwiązania reklamacji. -
Aby złożyć reklamację online, zgłoś ją do Biura Obsługi Klienta.Możesz to zrobić kontaktując się poprzez email: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
W zgłoszeniu dołącz wypełniony formularz reklamacyjny -
O kolejnych krokach zgłoszenia reklamacyjnego zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta.Kontakt z naszej strony nastąpi najpóźniej do 14 dni roboczych. Wstrzymaj się do tego czasu z kolejnymi etapami zgłoszenia reklamacyjnego.
-
Włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.Wypełnij powyższy formularz. Dołącz go do przesyłki lub wyślij go e-mailem na adres: pomoc@hebe.pl lub na czacie.
Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację. -
Nadaj paczkę na poniższy adres.Zwrot/ReklamacjaHebe Centrum Dystrybucyjneul. Przejazdowa 5805-800 PruszkówRozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia wysyłki/odbioru.O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.Kwotę zwrócimy w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność.Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
- Reklamacja w sklepie stacjonarnym
Reklamacja w sklepie stacjonarnym-
Reklamacja na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera. Nie możemy jej przyjąć w sklepie stacjonarnym.
Nie ma możliwości reklamacji produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto w sklepie stacjonarnym. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji.Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od zakupu produktu. -
Zabierz ze sobą wadliwy produkt i dowód zakupu do wybranej drogerii Hebe.Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
-
Złóż reklamację w wybranej drogerii Hebe.Możesz żądać wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
-
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
-
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.. Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
Produkt kupiony w sklepie stacjonarnym-
Reklamacja w sklepie stacjonarnym
Reklamacja w sklepie stacjonarnym
-
Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji.Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od zakupu produktu.
-
Zabierz ze sobą wadliwy produkt oraz wypełniony formularz reklamacji do wybranej drogerii Hebe.Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
-
Złóż reklamację w wybranej drogerii Hebe.Możesz żądać wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
-
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
-
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.W przypadku reklamacji w sklepie stacjonarnym kwotę zakupu zwracamy w gotówce niezależnie od formy płatności za produkt. Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
Reklamacje na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera.Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
-
-