Jak możemy Ci pomóc?
Reklamacje
Produkt kupiony od Hebe Partnera
  • Reklamacja u Hebe Partnera
    Reklamacja u Hebe Partnera
    • Produkty od Hebe Partnera są wysyłane bezpośrednio od Niego w oddzielnej paczce. W takim przypadku reklamacje należy zgłosić bezpośrednio do Hebe Partnera.


      guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji u Hebe Partnera.
      Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od zakupu produktu.
    • guide-step-2
      Zapoznaj się z Polityką reklamacji Hebe Partnera.
      Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • guide-step-3
      Aby złożyć reklamację, włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
      Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
    • guide-step-4
      Nadaj paczkę na adres podany w formularzu Hebe Partnera.
      O statusie Twojej reklamacji zostaniesz poinformowany poprzez wiadomość email lub telefonicznie.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
Produkt kupiony online
  • Reklamacja online
    Reklamacja online
    • Reklamacja na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera.


      Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:
      guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od zakupu produktu.
      Pamiętaj aby zachować wadliwy produkt do czasu rozwiązania reklamacji.
    • guide-step-2
      Aby złożyć reklamację online, zgłoś ją do Biura Obsługi Klienta.
      Możesz to zrobić kontaktując się poprzez email: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
      W zgłoszeniu dołącz wypełniony formularz reklamacyjny
    • guide-step-3
      O kolejnych krokach zgłoszenia reklamacyjnego zostaniesz poinformowany przez Biuro Obsługi Klienta.
      Kontakt z naszej strony nastąpi najpóźniej do 14 dni roboczych. Wstrzymaj się do tego czasu z kolejnymi etapami zgłoszenia reklamacyjnego.
    • guide-step-4
      Włóż wadliwy produkt do paczki wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
      Wypełnij powyższy formularz. Dołącz go do przesyłki lub wyślij go e-mailem na adres: pomoc@hebe.pl lub na czacie.
      Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację.
    • guide-step-5
      Nadaj paczkę na poniższy adres.
      Zwrot/Reklamacja
      Hebe Centrum Dystrybucyjne
      ul. Przejazdowa 58
      05-800 Pruszków
    • guide-step-6
      Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia wysyłki/odbioru.
      O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
    • guide-step-7
      Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
      Kwotę zwrócimy w takiej samej formie, w jakiej została dokonana płatność.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
  • Reklamacja w sklepie stacjonarnym
    Reklamacja w sklepie stacjonarnym
    • Reklamacja na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera. Nie możemy jej przyjąć w sklepie stacjonarnym.


      Nie ma możliwości reklamacji produktów opłaconych za pomocą PayPo lub Twisto w sklepie stacjonarnym. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00


      Pozostałe produkty możesz zareklamować w kilku prostych krokach:
      guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji.
      Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od zakupu produktu.
    • guide-step-2
      Zabierz ze sobą wadliwy produkt i dowód zakupu do wybranej drogerii Hebe.
      Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
    • guide-step-3
      Złóż reklamację w wybranej drogerii Hebe.
      Możesz żądać wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
    • guide-step-4
      Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
      O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
    • guide-step-6
      Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
      Środki otrzymasz w takiej formie jak dokonywałeś płatności.. Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ
Produkt kupiony w sklepie stacjonarnym
  • Reklamacja w sklepie stacjonarnym
    Reklamacja w sklepie stacjonarnym
    • guide-step-1
      Jeśli kupiony produkt ma wadę, możesz zgłosić go do reklamacji.
      Masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od zakupu produktu.
    • guide-step-2
      Zabierz ze sobą wadliwy produkt oraz wypełniony formularz reklamacji do wybranej drogerii Hebe.
      Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.
    • guide-step-3
      Złóż reklamację w wybranej drogerii Hebe.
      Możesz żądać wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
    • guide-step-4
      Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
      O statusie Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie.
    • guide-step-6
      Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wymienimy produkt lub otrzymasz zwrot pieniędzy.
      W przypadku reklamacji w sklepie stacjonarnym kwotę zakupu zwracamy w gotówce niezależnie od formy płatności za produkt. Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00

      Reklamacje na produkty zakupione od Hebe Partnera należy zgłaszać zgodnie z polityką reklamacyjną Partnera.
    • Jeszcze masz pytania? Sprawdź FAQ